top of page

Veelgestelde vragen

  • Welke behandeling heb ik nodig voor mijn huid?
    Weet u niet zo goed welke behandeling geschikt is voor uw huid? Boek bij Twins Clinic een gratis intakegesprek, onze huidspecialisten helpen je graag.
  • Ik wil eenmalig een behandeling, heeft dat wel zin?
    Een eenmalige behandeling heeft zeker nut. Het is heerlijk ontspannend voor lichaam en geest en zorgt een paar dagen voor een prachtige huid. Voor langdurige resultaten zijn meerdere behandelingen en een goede huidverzorging noodzakelijk.
  • Hoe kan ik een afspraak maken?
    Een afspraak kan zelf worden ingepland via de website, telefonisch of via de mail.
  • Kan ik mijn afspraak annuleren of verzetten?
    U dient minimaal 24 uur van te voren de afspraak te annuleren of te verzetten. Indien u niet 24 uur van tevoren afbelt (kan ook via de mail) brengen wij 20% van de geplande behandeling in rekening.
  • Kan ik een cadeaubon kopen?
    Ja dat kan zeker. De cadeaubon kunt u bij ons in de salon kopen.
  • Waarom krijg ik geen gehoor als ik naar de salon bel?
    Om de rust en ontspanning tijdens de verschillende behandelingen te kunnen waarborgen, nemen wij tijdens de behandelingen geen telefoons aan. Laat je bericht achter via de mail info@twinsclinic.nl indien nodig, zullen wij er zo snel mogelijk op reageren!
  • Is er parkeergelegenheid bij de Salon?
    Ja, er is gratis parkeergelegenheid voor de salon.
  • Wat is het verschil tussen producten van een schoonheidsspecialiste en de drogist?
    De producten die in een schoonheidssalon gebruikt worden zijn geconcentreerder en bevatten meer werkstoffen. Door thuis met dezelfde producten te werken zijn de salon- en thuisbehandelingen op elkaar afgestemd en versterken ze elkaars werking.
bottom of page